Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Οι χριστιανοί καρνάβαλοι σε περίοδο κρίσης



 Όπως οι χριστιανοί την περίοδο της αποκριάς (αποχή από κρέας) ή του καρναβαλιού (carne = κρέας, vale=φύγε) κρατιούνται μακριά από το κρέας (αν δεν τον βαπτίζουν ψάρι για να συνεχίζουν να γεμίζουν τις χοντρές γαστέρες τους όπως οι αγιορείτες) έτσι και εγώ τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να απέχω από τις βλακείες που λένε, ειδικά αυτοί, για να διατηρώ την ηρεμία μου. Δυστυχώς όμως διάβασα χθες το παρακάτω γελοίο και φασιστικό κείμενο σε μια ιστοσελίδα τους που με έβγαλε από τα ρούχα μου, και όχι για να μπω σε άλλη εορταστική στολή.

Εἰδικά φέτος ἕνα μεγάλο ὄχι στά καρναβάλια!

Ὄχι στά φετινά καρναβάλια! Περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλη φορᾶ ΦΕΤΟΣ ΟΧΙ! Ἕνα μεγάλο ὄχι ἀπ'ὅλους συνολικά τους Ἕλληνες. Πιστούς καί ἀπίστους. Ἄθεους καί ἔνθεους. Καρναβαλιστές καί νηφάλιους. Ἀπ'ὅλους τους πανέλληνες μποϋκοτάζ στήν μαύρη ἰσοπέδωση καί ἐλεεινή ἄθλια ὑποκρισία. Ὄχι στήν προβατοποίηση, στήν ἰσοπέδωση, στήν ἀλλοίωση τοῦ προσώπου. Πῶς μπορεῖ νά χαίρεσαι, νά πανηγυρίζεις, νά ὀργιάζεις πάνω ἀπό πτώματα φτωχῶν, ἀστέγων, πεινασμένων! Μήν φανεῖς ἄσπλαχνος, γελοῖος καί ἄθλιος! Μήν ἐξορκίσεις τήν θλίψη καί τήν ἀπελπισία μέ ὑποκριτική καί ψεύτικη χαρά. Ἐκτονώσου μέ τό ἔλεος,μέ τήν καλή ὀργή τοῦ θυμικοῦ, μέ τήν πνευματική χαρά, τήν ὑγιῆ ἐπανάσταση σέ κάθε κατεστημένη ἁμαρτία, ἰσοπέδωση, κατανάλωση, μαζικοποιημένη πλάνη καί χειραγώγηση! Ὄχι πιά στήν ὑποκουλτούρα καί τήν προσβολή τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου. Περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλη φορᾶ, φέτος ΟΧΙ! Στάσου αὐθεντικός, μετανοϊκός, ἐπαναστατημένος,ἀληθινός! Φίμωσε καί ἀγνόησε αὐτούς πού ποντάρουν στήν βλακεία καί τά ἐτήσια ὄργια τοῦ λαοῦ, σάν κάτι τό ἐθιμικό καί τετριμμένο, σάν μία δοθεῖσα εὐκαιρία γιά νά "περάσουν" πράγματα ὕποπτα, ἐνῶ ἐσύ ἀθλίως,φτωχέ, πανηγυρίζεις. Τέρμα! Ὄχι ἄλλο ὄπιο! Ὄχι ἄλλη... βαρβαρική κουλτούρα καί ἀνοησία.
Εἴμαστε πλήρεις ἀπό καρνάβαλους, ἀηδιαστικές, ἄθλιες, ἀλαζονικές, ἐπηρμένες κυβερνητικές μουτσοῦνες. Ἀπό νεόκοπους καί παλαιούς φαρισαίους ποῦ παίζουν τούς πεσσούς στήν πλάτη τοῦ λαοῦ, κίναιδους ἀργυραμοιβούς τοῦ συμφέροντος καί τοῦ μαμωνᾶ. Ἔχουμε χορτάσει ἀπό ὑποκρισία δεινή. Μήν τούς μιμηθεῖς νεοέλληνα. Ἐκτονώσου μέ ὑγεία καί ὀργή. Ἀνάτρεψε τόν ΚΑΚΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. Σήκωσε τήν γροθιά στόν παλαιό ἄνθρωπο.
Ἰδού καιρός εὐπρόσδεκτος,ἰδού καιρός μετανοίας! Ἄς πάρουμε στίς πλάτες μας τόν ΩΡΑΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ , τόν ΩΡΑΙΟ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑ ἄνθρωπο, ποῦ κρύβουμε ὅλοι στό πνευματικό μας DNA καί νά τόν ἀνυψώσουμε. Νά τόν κάνουμε σημαία καί νά χαλάσουμε τά σχέδια παντός καρναβάλου καί σατανᾶ, ποῦ ἐπιβουλεύεται καί μηρυκάζει ἀλαζών τό τετριμμένο, πῶς ἔχει στό χέρι τήν ψυχή μας καί τήν προσωπικότητά μας.
Χαλάστε τούς τό πρόστυχο μέλλον! Φωτιά στούς καρναβάλους!

Είναι γνωστό πως ήδη από την αρχαιότητα οι χριστιανικές εκκλησίες προσπαθούν συνεχώς να εξαφανίσουν τις καρναβαλικές εκδηλώσεις και εορτασμούς καθώς – και σωστά – είναι γι’ αυτούς ‘ειδωλολατρικές’ εορτές και μάλιστα από τις πιο επικίνδυνες για το χριστεπώνυμο πλήθος.

Δὲν εἶναι τυχαῖο ποὺ οἱ Ἅγιοι ἀποκαλοῦν τὸ καρναβάλι «σατανικὴ πομπή»! Ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης ἀναφέρει 2 πὼς στὶς ἀπόκριες «οἱ Χριστιανοὶ δαιμονίζονται ὅλοι, γιατί χορεύουν, παίζουν, τραγουδοῦν ἀσυνείδητα, ἕως κι αὐτοὶ οἱ πλέον γέροντες…
Τότε πανηγυρίζει ἡ ἀσέλγεια, ἑορτάζει ἡ ἀκολασία, εὐφραίνεται ἡ μέθη, ἀγάλλεται ἡ τρυφὴ καὶ ἡ ἀστεία, χορεύει ὁ διάβολος μὲ δέκα μαντήλια καὶ συγχορεύει μὲ αὐτὸν καὶ ὅλο τὸ πλῆθος τῶν δαιμόνων, γιατί ὅσο κερδίζουν μόνο στὶς ἀπόκριες, δὲν μποροῦν νὰ τὸ κάνουν ὅλο τὸ χρόνο»!
Ἔτσι ἔχουμε γιὰ τὰ καλὰ τὴν«ἀνασύσταση τῆς ἀρχαίας πλάνης» ὅπου ὅλα ἦταν παραδομένα στὸν διάβολο κι αὐτὸς λατρευόταν ὡς θεός!

Τα σημερινά έθιμα  και αναφερόμαστε κυρίως στα παραδοσιακά του καρναβαλιού δεν έχουν αντιστοίχηση προς μια και μόνη αρχαία εορτή αλλά ανάλογα με την περιοχή αλλά και στο σύνολο τους παίρνουν στοιχεία από τις διονυσιακές εορτές της ελληνικής αρχαιότητας αλλά και από ρωμαϊκές της ύστερης αρχαιότητας όπως τα σατουρνάλια, τα λουπερκάλια κτλ.

Η επικινδυνότητα των εορτών αυτών για τους χριστιανούς έγκειται , εκτός από το προφανές πως πρόκειται για λατρείες ‘ξένων ειδωλολατρικών’ θεών, στον ιδιαίτερο τους χαρακτήρα είτε αυτός αφορά το κομμάτι της λατρείας της φύσης και των τελετών γονιμότητας, απ’ όπου φτάνουν μέχρι τις ημέρες μας οι βωμολοχίες και οι απεικονίσεις σεξουαλικών οργάνων ιδίως των ανδρικών, είτε αυτός αφορά την ελευθεριακή κατάσταση που επικρατεί κατά τους εορτασμούς αυτούς.



Εκτός λοιπόν από το μίσος προς την φύση, το σώμα και τον έρωτα, που φυσικά οδηγεί σε μια πνευματική και όχι μόνο ανυδρία οι χριστιανοί επίσης φοβούνται και την έστω προσωρινή ‘κατάργηση’ των ‘τάξεων’ που εκδηλώνεται σε αυτές τις εορτές όπου ο λαός ελεύθερα εορτάζει χωρίς να τηρεί προσχήματα έναντι των εξουσιών στις οποίες είναι αναγκασμένος σε μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα παλαιότερα, να υποκύπτει.

Έτσι ακόμα και σήμερα ο παπάς πχ στο χωριό της Αγίας Άννας τρέπεται σε φυγή πριν αρχίσουν οι εορτασμοί στην πλατεία ακριβώς μπροστά στην εκκλησία όχι μόνο για να μην βλέπει του τεράστιους φαλλούς αλλά και για να μην ακούει τα σχολιανά του από τον λαό.




Το ίδιο συμβαίνει και με τους υπόλοιπους άρχοντες, που κινδυνεύουν ανάμεσα στο εορτάζον πλήθος να γίνουν , εφ’ όσον δεν είναι καλοί, αντικείμενο χλεύης ίσως άλλοτε και επιθέσεων.

Δυστυχώς, σε παρόμοιες ειδωλολατρικές εκδηλώσεις, έλαβε μαρτυρικό θάνατο ο Απόστολος Τιμόθεος, επίσκοπος Εφέσου, και μαθητής του Απ. Παύλου, όταν προσπάθησε να διδάξη και να παρακινήση στο σταμάτημα των αταξιών και οργίων.

Είναι φανερό λοιπόν πως εκτός από τα θεολογικά αίτια οι ‘σωστοί’ χριστιανοί και όχι οι κατ’ όνομα που αποτελούν την πλειοψηφία του αυτού εορτάζοντα λαού, ο οποίος ακόμα κουβαλάει μια παγανιστική ψυχή, ελεύθερη να εκφραστεί κατά φύσιν όταν αυτό καθίσταται δυνατό, προσπαθούν ακόμα με κάθε τρόπο να εξαφανίσουν του εορτασμούς, όπως γίνεται φανερό και από το παραπάνω κατάπτυστο κείμενο που χρησιμοποιεί προπαγανδιστικά την σημερινή κρίση για να ‘πείσει’ αλήθεια ποιους λοβοτομημένους, πως δεν πρέπει να γίνουν καρναβαλικές εκδηλώσεις.

Μάλιστα το επιχείρημα των εξόδων φαντάζει τόσο γελοίο και υποκριτικό, την στιγμή που ήδη δυο χρόνια μέσα σε βαθιά οικονομική κρίση η εκκλησία ακόμα φοροδιαφεύγει, ακόμα καταπατά εκτάσεις, ακόμα εκμεταλλεύεται την περιουσία του κόσμου, που αδυνατώ να πιστέψω πως μπορεί να πείσει τον οποιονδήποτε.

Αντί λοιπόν να μασκαρεύουν οι νέο-ορθόδοξοι το μίσος τους απέναντι στις καρναβαλικές εκδηλώσεις με αυτό τον τρόπο (και να το παίζουν και πεαναστάτες απο πάνω) τουλάχιστον ας μείνουν στην γνήσια και ειλικρινή τους έκφραση όπως ακόμα προβάλλεται σε άλλες τους σελίδες.

Για μας τους Χριστιανούς και την Εκκλησία οι καρναβαλιστικές εκδηλώσεις είναι έθιμο ειδωλολατρικό, είναι συνέχεια των αρχαίων ειδωλολατρικών εκδηλώσεων. Είναι πομπές και έργα σατανικά. Λατρεία του Σατανά. Μάλιστα η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε παλαιότερη εγκύκλιό της καλούσε όλους τους πιστούς να "εγκαταλείψουν αυτά τα σκοτεινά και οργιώδη βακχικά σκιρτήματα...".

Όπως πολλάκις έχει υποστηριχθεί η φύσις και ο άνθρωπος στην ουσία τους μένουν αμετάβλητες από τις εξωτερικές καταστάσεις και συνθήκες που μπορεί να δημιουργήσουν, παρα φύσιν συστήματα, ιδεολογίες και εξουσίες.



Πάντα, και τότε στις αρχές των Διονυσιακων τελετών, και σήμερα, ένα μη θεολογικού τύπου, κοινωνικό χαρακτηριστικό των εορτών αυτών, ήταν να επιτρέπουν μια σε εορταστικά αλλά θεσμικά πλαίσια, εκτόνωση από τα κάθε τύπου προβλήματα που κάθε κοινωνία και κάθε εποχή έφερνε, έτσι ώστε ο άνθρωπος να μπορεί , πάραυτα, να πορεύεται, να ζει και να βρίσκει ευτυχία και νόημα σε μια δύσκολη (όπως πρέπει να είναι) αλλά πάντα όμορφη ζωή.




Κάθε προσπάθεια λοιπόν κατάργησης αυτής της ελεύθερης και πηγαίας έκφρασης είναι μια εξουσιαστική κίνηση που στο μόνο που αποσκοπεί είναι να δημιουργεί μίζερους και  δυστυχείς ανθρώπους, αποκομμένους από την φύση και την μεταξύ τους κοινωνία, πειθήνιους υπηκόους των εξουσιών είτε της γης είτε του ουρανού.


Σε αυτές ειδικά τις σημερινές συνθήκες, οι εορτασμοί αυτοί ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΙ, όχι τόσο όπως θα μπορούσαν να υποστηρίξουν κάποιοι σαν βαλβίδα εκτόνωσης, αλλά σαν ηχηρή αντίσταση. Αντίσταση στην επιβαλλόμενη μιζέρια, αντίσταση στον άδικο εξουσιασμό, αντίσταση στους αφύσικους μεγάλους αδελφούς. Εξ’ άλλου σε ένα τέτοιο πλαίσιο ακόμα και η τελευταία νοικοκυρά που της έχουν επιβάλει να ζει μέσα από τούρκικα σίριαλ μπορεί να ‘ντυθεί΄ αμαζόνα, και να εκτοξεύσει και τα γιαούρτια της, γιατί όχι και τα βέλη της. Οι στόχοι το αξίζουν!

Ακόμα όμως και αν η σημερινή νοικοκυρά μας, η σημερινή κοινωνία δεν καταφέρει να ρίξει σωστά τα βέλη της, η ζωή έχει τον τρόπο της να ξεπερνάει τον τάφο όχι με νεκραναστάσεις αλλά με φαλλούς προς φρίκην των απανταχού αρνησίζωων κατακτητών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: