Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Happy X-mass ή τι θέλω από τον Santy Claws

Ένα πράγμα που μου κάνει εντύπωση όσο καιρό έχω το παρόν ιστολόγιο, είναι που στα στατιστικά βλέπω συνεχώς κάποιο traffic από search engines για το όνομα Μαρίνα Άννα Χατζή ή κατά κόσμον Sasha Grey, την γνωστή πρώην Posrtstar. Είχα προ καιρού χρησιμοποιήσει το όνομα της που έπαιζε ειδησεογραφικά εκείνες τις ημέρες για να μιλήσω για την τέχνη, τις εταίρες και τους πολιτισμούς, όμως τελικά φαίνεται πως σουξέ είχε μόνο η Sasha, παρά το ότι το κείμενο αυτό εμφανίζεται συνέχεια στις "Δημοφιλείς αναρτήσεις" στην μπάρα δεξιά. Είναι επίσης εντυπωσιακό γιατί με ένα search Sasha Grey στον γοογλη επιστρέφουν 53.700.000 αποτελέσματα και φαντάζομαι το blog μου και το κείμενο που είχα ανεβάσει θα πρέπει να είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει κάποιον που ψάχνει την κοπελιά, οπότε δεν μπορώ παρά να φαντάζομαι τι κάψιμο παίζει για να συνεχίζω να λαμβάνω traffic γι' αυτό. Και δεν ήταν καν στον τίτλο το όνομα της δηλ. απλά έλεος. Το μόνο άλλο που ξεπερνά σε σουξέ hits είναι το μοναδικό μου κείμενο που στον τίτλο είχε "Χρυσή Αυγή" που με κάνει και απογοητεύομαι λίγο (όχι για το κείμενο γιατί καλά έκανα και το έγραψα) γιατί σκέφτομαι πως τόσα χρόνια μετά τους Νεάτερνταλ και ακόμα η βασική μας λειτουργία κινείται στο δίπολο Π%#^@& - Ξύλο. Όταν μάλιστα κοιτάω τα Hits που έχουν σε σχέση με τα δύο παραπάνω κάποια ποιηματάκια/τραγουδοστιχάκια  μου και λοιπά...ε λέω να το κλείσω το ρημάδι το blog.



Επειδή όμως καλό είναι που και πού να πηγαίνουμε με το ρεύμα, αποφάσισα για να πειραματιστώ και για να ανεβάσω το traffic rating μου να δώσω πολύ από αυτό που θέλει ο λαός και όλο περιέργεια να δώ τι θα συμβεί.

Επίσης πριν ξεκινήσω βλέπω πως η Sasha συνεχίζει να προκαλεί και απ' όταν σταμάτησε να κολλά ένσημα στην βιομηχανία πορνό, και σε ένα βιντεάκι πάνω στο οποίο κατά τύχη έπεσα, ποζάρει σαν έγκυος virgin mary. Φυσικά και τέτοια κοροϊδία ξεπερνά και τα όρια του Παστίτσιου και μετά βδελυγμίας την καταδικάζω και καλώ τις οργανώσεις και τα ξυρισμένα παιδιά να πάρουν θέση! Το βάζω να καταδικάσετε και εσείς. Φτου


Sasha Grey is THE VIRGIN MARY from The Doomed Planet™ on Vimeo.

Ας πάμε τώρα στα επετειακά που θα μου φέρουν clicks, ή αλλιώς τι δώρα θέλω από τον Coca-Cola Saint και τα ξωτικά του. Το πιο δύσκολο τελικά, καθώς το σπόρ είναι διαδεδομένο ήταν να βρώ τις κατάλληλες για ανηλίκους φωτό ή αλλιώς minimal ή no-nudity αφού το blog μου είναι R13 η πως τα λένε αυτά. Παραθέτω βεβαίως και τα ονόματα άλλων λιγότερων γνωστών (φαντάζομαι) Posrtstars να μαθαίνετε και εσείς να παίρνω και εγώ clicks.

Ξεκινάμε με την κα. Charlie Laine


Η κα. Andy San Dimas

Η Shy Love (sic) !!!


Η Ashlyn Rae

Η Sabrina Maree (Μαρίιιι μας έκλεισες το σπίτιιιιιιιιι)


Η Alexis Ford ( πολυ πέραση τα εποχικά ζαχαρωτά)


Και μερικές ακόμα ιδέες για δώρα από τον Άγιο Βασίλη δίχως περισσότερα δυστυχώς στοιχεία μάρκας μοντέλου κτλ.









Άντε και του χρόνου με υγεία... να μην μας την ρίξει η κρίση

Δεν υπάρχουν σχόλια: